Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

dinsdag 4 juni 2019

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk?


Om deze ramelar te maken heb je het volgende nodig:


1 gehaakte cactus patroon BieKado (klik) met rammelschijfje
7 houten kralen van 16mm
3 houten kralen van 18mm die je omhaakt.
1 kunbus kraal
2 houten ringen van ca. 40mm
koord
 
 
Voorheen gebruikte ik een rammelschijfje van 22mm dit paste net maar zie je soms toch te zitten aan. Nu heb ik de perfecte maat gevonden ik wist niet dat ze ze zo klein maken maar dus wel; 15mm. Ik heb meteen een grote voorraad ingeslagen zodat ik weer vooruit kan en zelfs zoveel dat ik ze nu ook verkoop in mijn shop.
Rammelschijfje (klik) je kunt kiezen uit 5 of 10 stuks.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...