Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

dinsdag 16 oktober 2018

Haakpatroon mini lama

Yes, ik kan jullie eindelijk weer vertellen dat ik een nieuw haakpatroon heb kunnen toevoegen aan mijn shop en die van een mini lama..  klik hier voor het patroon

Dit is de eerste mini uitbreiding op de CuBies Collectie.. maar vast nog niet de laatste.
Ze zijn leuk voor aan een wagenspanner en aan een muziekmobiel, houd mijn blog of shop in de gaten voor voorbeelden..

Wat zijn ze toch schattig met z'n 3en

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...