Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

zaterdag 16 februari 2019

Haakpatroon cactus

Yess het haakpatroon van de cactus is verbeterd, gehaakt door een aantal lieve testers en staat nu te koop via BieKado (klik)
Deze kleine cactus wordt ca. 10cm hoog en is daarom erg leuk als rammelaar, voor een wagenspanner of muziekmobiel.

Een patroon wat je wel goed moet lezen en met een paar uitdagingen, niet geschikt voor de beginnende haker maar heb je al een paar projecten gehaakt, ben je iets ervaren dan kom je er wel uit.
Daarbij vind ik stikken altijd het minste onderdeel en zoals bij al mijn patronen probeer ik dus zoveel mogelijk te haken en zo min mogelijk te stikken.




Een combinatie die ik op dit moment erg leuk vind hebben jullie al langs zien komen en dat is de boho-wagenspanner met vosje cactus en tipi


En daarom heb ik een leuke combi deal in de shop staan waarbij je deze 3 patronen (klik) koopt voor € 5,- super leuk toch? 
Al is het patroon van de tipi ook gratis te vinden op mijn blog (klik)


2 opmerkingen:

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...