Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

zaterdag 23 september 2017

Rammelaar ^ Giraffe

Om de dierentuin uit te breiden haakte ik ook een giraffe.
Ik gebruikte het patroon van BieKado op Etsy
SMC Catania 208 voor het lijf en Phildar Phil Coton 3 71 Girafe voor het randje en de vlekjes met naald 2,5mm

Ook kreeg deze giraffe een piepertje in zijn hoofd voor dubbel speelplezier

Geen zin om te haken deze rammelaar is ook te koop

4 opmerkingen:

  1. Wat maak je leuke dingen. Bedankt voor je berichtje. Het patroon van de sjaal/omslagdoek kun je vinden op het Blog van Wolplein. Het is op 7 juni geplaatst.
    Groeten, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je voor je compliment en voor de tip van de omslagdoel ik heb echt 3 keer eroverheen gekeken maar nu niet meer.

      Verwijderen

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...