Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

dinsdag 5 september 2017

Rammelaar Snuf ^ gratis patroon

Weer een leuk partroon van Stip & Haak
en dit is er een van de gratis patronen
Ik was erg benieuwd naar het werk en met verloopgaten, dus kocht ik 2 bolletjes en zocht er een patroon bij voor mijn zoon (die toen nog geboren moest worden). Bij ontvangst bleek er alleen roze in het verloopgaren te zitten dit was op de foto niet goed te zien en dus vond ik het ook niet zo geschikt voor mijn zoontje.

Toen kreeg ik het verzoek van mijn tante voor het haken van een Zomers sjaaltje en zo vond ik een bestemming voor het garen.

Met het restje haakte ik deze rammelaar, voor het neusje gebruikte ik wit.
Garen; LANA GROSSA COTONE PRINT 316 gehaakt op naald 2,5mm

2 opmerkingen:

  1. Voor een kleine jongen mag een tikje roze nog wel, vind ik. Maar zo heb je nu alvast een superschattig cadeautje klaar voor een nieuwe meisjesbaby in de omgeving :-) Ik vind dat het verloopgaren een heel leuk effect heeft, dat maakt het veel interessanter. Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was ook erg benieuwd naar het effect en dat is erg succesvol. Een beetje roze kan wel voor een kleine jongen maar ik vond deze combi toch net iets te veel. Zeker omdat ik genoeg andere keuze heb.

    BeantwoordenVerwijderen

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...