Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

donderdag 28 september 2017

Boekenleggers

Laatst kwam ik mijn gehaakte boekenlegger tegen en bedacht me toen dat ik er inmiddels al meerdere heb gehaakt. Tijd voor een foto en een berichtje.
Een van mijn eerste projecten was de hagedis super leuk met zijn krulstaartje wat buiten het boek uitsteekt. Gehaakt met een gratis patroon alleen kan ik deze niet meer terug vinden.

Toen ik de flamingo zag was ik meteen verliefd en haakte deze, daarna had ik niet echt een idee wat ik ermee kon doen en werd hij ook een boeken legger. 

Mijn zus heeft iets met vlinders en om haar te verassen haakte ik een vlindertje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...