Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

dinsdag 21 maart 2017

Boho wagenspanner ^ tipi ^ wolk ^ cactus

Weer een leuk project af; een boho wagenspanner hier heb ik een tipi, cactus en wolkje gehaakt.
Het patroon voor de tipi heb ik uitgewerkt en vind je hier
Het patroon van het wolkje vind je hier
Het patroon voor de cactus heb ik zelf geschreven is te koop via BieKado op Etsy

Ook haakte ik nog een paar bijpassende rammelaars



Geen zin om te haken, de rammelaars en wagenspanner zijn nu ook te koop

10 opmerkingen:

  1. Wow wat een leukerd! Ik wil t wel een keer voor je proefhaken hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je, een mooie motivatie voor mij om de patronen uit te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou dit patroon heel graag willen maken van de casus en de tipi voor mijn kleine meisje. Echt super mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het patroon van de cactus inmiddels uitgetypt, nog even kijken of ik het duidelijker kan maken met een tekeningetje. Als dat gelukt is komt er een blog online, dus houd deze week mijn blog in de gaten!

      Groet, Dii

      Verwijderen
  5. Heel gaaf! Ik ben zeer geintresseerd in het patroon van de tipi. Heb je die toevallig? Groetjes, ivana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi... ik zou graag het patroon van de cactus willen kopen... maar ik heb geen visa kaart. kan het ook zo via jou? Groetjes vera

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Vera, je kan bij etsy ook met ideal betalen. Ook mag je overmaken per bank dan mail ik je het patroon.. Stuur dan een mailtje naar biekado@hotmail.com

      Leuk dat je interesse hebt in het patroon..

      Groet Dii

      Verwijderen

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...