Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

zaterdag 15 april 2017

Cactus haken ^ eigen patroon


update: 25/8/2017 Dit bericht is aangepast.

Het patroon voor de cactus is in het Nederlands en Engels te koop via BieKado op Etsy
The English pdf pattern of the cactus is for sale on Etsy

Eerder was ik opzoek naar mensen die het patroon van de cactus voor mij willen testen.


Inmiddels zijn een aantal lieve haaksters voor mij aan het testen en heb ik ookal wat reacties binnen.
Klik hier voor het resultaat van Micheline








Eerder heb ik de cactus al gebruikt voor een wagenspanner mijn post; Boho wagenspanner 

















Ook haakte ik de volgende wagenspanners met het patroon van de cactus;



Geen zin om zelf te haken, kijk dan ook eens in mijn Shop bij Etsy











11 opmerkingen:

  1. supertof idee, dat ik alvast eens wil uitproberen, heb zelf al een een cactuskussen gemaakt, is precies zo een beetje hetzelfde maar in het mini, wil het voor u wel eens uitproberen, zal je een mailtje sturen
    in ieder geval proficiat
    Micheline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kijk in je mailbox. IK ben benieuwd of je eruit gaat komen

      Verwijderen
  2. Jeejjjj ik mag ook gaan testen! Super leuk ;) foto's gaan snel volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil ook gerust nog testen. Kan het deze namiddag nog doen voor je! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk! Ook de tipi!!! Ik ben verliefd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik wil het patroon van de cactus graag bestellen...maar heb geen visa...kan ik hem ook via een pb-tje bestellen??
    vr gr vera

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen probleem het makkelijkste is om een mailtje te sturen naar biekado@hotmail.com.
      Ik heb al gekeken of ik jou mail kon achterhalen maar dat is niet gelukt anders had ik je al gemaild.
      Groet, Dii

      Verwijderen

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...