Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

zaterdag 29 april 2017

Ster haken

Ik zie een ster bij draad en praat.

In dit gratis patroon word duidelijk uitgelegd hoe je de ster kan haken.
Ik heb er 2 gehaakt, een met muziekdoosje, hier heb ik het garen Drops Paris voor gebruikt in de kleur ijsblauw en naald 4,5mm
De kleinere ster is er een met een rammeltje erin, gehaakt met naald 2,5mm en Drops Saffran in de kleur oker geel.

Eerder haakte ik een ster als decoratie bij een kleinigheidje. het patroon van draad en praat haakt een stuk fijner.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...