Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

dinsdag 25 april 2017

Nieuws ^ iets anders dan haken

Iets anders dan haken, heel bijzonder want wij verwachten ons 2e kindje! 

 
Laatst hebben wij een verjaardag gevierd en was dit een mooie gelegenheid om het grote nieuws te vertellen en om iedereen tegelijkertijd te verassen heeft de kleine man de eer gehad het grote nieuws te brengen.
 
Op internet zijn veel spullen met leuke teksten te bestellen oa.:
 
Om eerlijk te zijn waren we gewoon te laat met bestellen en heb ik daarom iets anders moeten verzinnen. En toen heb ik zelf maar iets geprobeerd.
Eerst heb ik de tekst op de computer uitgetypt in de lettertypen die ik zocht, en daarna uitgeprint ff uitzoeken wat de juiste maat is voor het shirt.
Daarna heb ik de letters op doorschijnend papier overgetrokken.
En zo door het papier en het shirt heen gestikt zodat ik precies de lijntjes heb kunnen volgen.
Dan nog even het papier tussen de letters uitpluizen en het staat erop.
 
 
Ik heb best een grove naald gebruikt hierdoor zitten er wel kleine gaatjes in het shirt en moet je dus eigenlijk alles in een keer goed steken. De kwaliteit is dus niet super maar na een paar keer dragen en wassen staat alle tekst nog op het shirt en ziet het er nog netjes uit. Dit had ik eigenlijk niet verwacht, ik zal het ook niet op deze manier doen als je het shirt echt vaak wil gaan dragen.
 
Ik ben erg blij met het resultaat en iedereen was erg verrast met het groten nieuws.
 

ps. zoals ik in dit berichtje heb aangegeven ben ik gestart met haken toen ik zwanger was van mijn 1e kindje, de gehaakte werkjes heb ik gefotografeerd en publiceer ik op mijn blog. Mijn blog ben ik pas na ca. een jaar begonnen, anders lijkt het wel of ik erg snel weer zwanger ben.

2 opmerkingen:

  1. Proficiat!!!! Ik wens je een zalige zwangerschap en alvast een vlotte bevalling toe!! Wat een superfijn nieuws!
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...