Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

vrijdag 21 april 2017

Kroontje ^ Eigen ontwerp



Bij deze wil ik jullie mijn kroontje laten zien, gehaakt met Drops Saffran kleur: Oker geel en met naald 2,5mm
Kroontjes zijn altijd leuk en voor Koningsdag heb ik er een vlaggetje op geborduurd.


Update: 9/10/2017
Sinds begin deze maand heb ik een etsy shop geopend waar ik mijn haakpatroontjes verkoop, ik heb ervoor gekozen dit patroontje voor een klein prijsje aan deze shop toe te voegen i.p.v. hier gratis beschikbaar te stellen.

Wil je dit kroontje haken je vind het patroon bij BieKado op Etsy




4 opmerkingen:

  1. Superleuk, als speldenkussen bijvoorbeeld, of decoratie.
    Ik vind het knap ontworpen, ook al ben ik geen Nederlandse ;-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Speciaal voor Koningsdag staat er een vlaggetje op. Als je geen Nederlandse bent zal je die waarschijnlijk niet overnemen, maar kroontjes zijn altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben het kroontje aan het haken maar liep even vast bij de middelste punt. Aan het eind klopt de nummering van de rijen niet. Tot en met de 23e is alles duidelijk. Daarna volgen twee rijen die er niet thuis horen. En daarna klopt het patroon weer alleen moeten de rijnummers worden aangepast; 26 moet 24 zijn, 24 moet 25 zijn en 25 moet 26 zijn. Dit geldt trouwens ook voor het patroon in Engels.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je opmerking, ik heb het inmiddels aangepast. Wilde het patroon zo graag dit weekend publiceren dat ik er net te snel overheen gekeken heb. Gelukkig ben je er wel uit gekomen.

      Verwijderen

Een mooier rondje haken

Veel patronen voor knuffels ed. beginnen met het haken van een rondje door steeds een steek vaste meer te haken tussen het meerderen. bij...