Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

zondag 21 mei 2017

Rammelaar Bram


Met het gratis  Stip & Haak heb ik deze schattige rammelaars gehaakt.


Super leuk en makkelijk te lezen patroon.
Eerder haakte ik met de patronen van Stip & Haak al; Snuf konijn en Rendiertje Rex

Gehaakt met pingouin esterel en naald 2,5mm
Meer weten over welke materialen ik graag gebruik en waar ze te koop zijn vind je bij Mijn shop tips

Vind je ze leuk en heb je geen zin om te haken? Ze zijn te koop voor € 11,95 per stuk

1 opmerking:

  1. Ik vind die combinatie van het chocoladebruin en het olijfgroen heel mooi! Echt een leuk cadeautje voor een baby! Ze zullen snel verkocht zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...