Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

zaterdag 12 mei 2018

Haakpatroon Lama

Ik ben weer zo trots op mijn nieuw ontwerp; het haakpatroon voor de Lama of Alpaca.
Zoals jullie gewend zijn kun jet het patroon weer kopen via BieKado op Etsy.
En past er weer een piepertje in het hoofdje
Dit patroon is iets moeilijker om te haken dan de andere CuBies omdat je hier niet alleen vaste maar ook reliƫfstokjes haakt. Maar als je die eenmaal in de vingers hebt dan moet het lukken en dan leg ik je in het patroon uit hoe je het leuke wollige effect van de lama haakt.
Qua garen ben ik dit keer 'vreemd' gegaan, ik wilde eens Scheepjes Catona proberen en daarbij koos ik voor de nieuwe kleuren Silver green en Vintage peach de licht blauwe lama haakte ik met garen wat ik nog had liggen.
De kleuren zijn super en het garen haakt prima maar niet zo fijn als de Phildar.
Ook de losse rammelaar is te koop


6 opmerkingen:

Bobo muziek-mobiel met cactus tipi en vos haken

Ik wilde al zo lang een muziekmobiel haken en nu heb ik het dan ook gedaan, je kunt hem kopen via mijn Etsy shop of natuurlijk zelf maken;...