Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

woensdag 24 mei 2017

Muntje winkelwagen

Dit keer haakte ik een handige sleutelhanger voor het winkelwagemuntje.

Ik ben op het idee gekomen door een pin op Pinterest. Echter werkte de link niet super vandaar dat ik deze niet met jullie ga delen.


Het is erg makkelijk te haken en totaal afhankelijk van het de maat naald en garen die je gebruikt met hoeveel steken je begint en ook de grote van het muntje natuurlijk.

Je haakt een lapje, bij mij is deze 10v breed en 15 rijen lang, maar dit is geheel afhankelijk ban het gebruikte garen en naald. Kijk zelf even hoe je uit komt met je muntje.
Deze vouw je net niet dubbel en toen heb ik er een randje vasten omheen gehaakt, ook langs de vouw aan de onderkant zodat het zakje mooi plat wordt.
Dan nog een lusje eraan deze is bij mij 4v breed en 10 rijen lang, een sleutelhanger erdoor en klaar voor gebruik

Ik bedenk me net dat je er ooknog een leuke versiering op kan maken, misschien doe ik dit binnenkort nog wel.

1 opmerking:

  1. Handig! Bij mij slingert het muntje ergens los in mijn auto. Misschien maak ik ook nog zoiets! Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...