Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

maandag 9 januari 2017

Inktvisje/ vogeltjes

Ik heb al een mini inktvisje gemaakt en wilde graag een iets grotere maken. Zo kwam ik op de site van kleine-inktvisjes

Nooit gedacht dat en gehaakt knuffeltje couveuse kindjes kan helpen. 
Mijn zoontje is niet te vroeg geboren maar wel fan van zijn inktvisje, hij vind het fijn om iets in zijn handje te hebben tijdens het wandelen en daar zijn de tentakels geschikt voor. De wagenspanner is nog niet echt in gebruik maar het inktvisje is een van zijn eerste speelgoedjes.


Deze foto is van hoe het inktvisje er nu uit ziet, na ongeveer een jaar gebruik en wassen. 


















Omdat mijn zoontje het inktvisje zo vind wilde ik deze ook voor mijn neefje of nichtje maken die deze zomer is geboren, inmiddels ben ik trotse tante van en nichtje maar tijdens het haken was dit nog niet bekend.

Toevallig kwam ik nog een initiatief tegen; earlybirds fotografie dit ontwerp wilde ik ook proberen.

Nu heeft mijn zoontje een inktvisje en mijn nichtje een vogeltje.
 

En nog een inktvisje als kraamcadeautje


Van beide initiatieven mag je de ontwerpen of de gehaakte producten niet verkopen, lenen voor eigen gebruik mag wel tenminste daar ben ik vanuit gegaan en dan kan je ook even oefenen voor als je ze gaat doneren.

Haken voor de stichting staat altijd nog ergens op mijn ^to hook^ lijstje maar er komt ook steeds iets anders voorbij.  Afgelopen week ben ik gestart en in 3 avonden haak je toch een vogeltje en een Nicu (voor hele kleine kindjes).
 

Ik ben fan van zoete kleurtjes maar daar is mijn nichtje (eigenlijk haar ouders) niet zo fan van en voor mijn zoontje ook niet echt gepast. De Nicu heb ik gebruikt om helemaal los te gaan J hopelijk kan ik er iemand blij mee maken.
  










Kennen jullie deze initiatieven?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...