Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

dinsdag 28 februari 2017

Wagenspanner ^ gratis patroon

Voor een kraambezoek heb ik ook een wagenspanner gemaakt. Hiervoor heb ik nogmaals het vliegtuigje van de wagenspanner ^boys-only gehaakt
Deze heb ik gecombineerd met de wolken die ook in het originele patroon staan.


Patroon vliegtuig en wolken                                                    wagenspanner met testmodel;

Voor de bevestiging gebruikte ik weer de plastic ringen net als voor de wagenspanner met vlinders

2 opmerkingen:

  1. Super leuk! En bedankt voor het linkje naar mijn blog :)

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bedankt voor je leuke patroon! Linkjes zet ik er altijd bij.

    BeantwoordenVerwijderen

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...