Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

woensdag 23 augustus 2017

Sneak peek

Er lopen weer veel verschillend haakprojecten door elkaar.
En bij deze alvast een voorproefje (sneak peek) van een aantal schattige rammelaars die ik zelf heb ontworpen.
Ik ben de patronen nog aan het uitwerken en ben ook bezig met het openen van en Etsy shop waar ik de patronen en mijn haakwerk ga verkopen.
Ook het patroon van de cactus zal hier te koop zijn, het patroon van de tipi zet ik dit weekend op mijn blog.

update 10/9/2017 ze de patronen zijn nu ook te koop kameel Giraffe Zebra & eenhoorn

3 opmerkingen:

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...