Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

vrijdag 16 februari 2018

Cactus haken ^ blijft leuk

Dit jaar gaat de cactustrend gewoon door en dat is ook te merken in mijn Etsy shop want het patroon van de cactus is het meest verkocht.
Zelf vind ik het ook nogsteeds leuk om ze te haken en heb inmiddels ookal een aantal variaties gemaakt. Zoals deze gehaakt met Drops Saffran, een mooi mat garen in heerlijke kleurtjes.
En de Mr. & Miss cactuswagenspanner is ook iets aangepast, nu haak ik hem helemaal met Phildar cotton 3 in de volgende kleuren; Phildar Phil Coton 3; 67 noir, 100 pin, 99 Amande, 3 Ecume en een restje roze.
Zin om ook een cactus te haken het patroon vind je op Etsy bij BieKado (klik)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...