Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

zondag 13 augustus 2017

Nijlpaard haken

Dit patroon staat ook al een tijdje op mijn to^hook lijstje zoals zoveel. Toen ik zag dat ik nog 1,5 bolletje DROPS MUSKAT UNI COLOUR 01 LIGHT-BLUE-PURPLE ben ik gestart.
Al snel zag ik dat ik met 1,5 bolletje niet uit zal komen dus heb ik het patroon aangepast zodat hij een stukje kleiner zal worden.
Patroon via Heart and sew
Voor deze knuffel gebruikte ik de 3mm naald.
        

1 opmerking:

  1. Wat een schattige dikkerd!! Je ziet helemaal niet dat je hem moest aanpassen, dat is goed gelukt! Ik vind nijlpaarden heel leuk, ook al zijn ze best gevaarlijk in het echt! ;-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...