Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

woensdag 16 november 2016

Ooievaar ^ gratis patroon

Bij een baby op komst hoort een ooievaar, en dan niet zo een de aan je raam geplakt wordt want dat is niet echt mijn ding.




Ff zoeken en toen heb ik dit gratis haakpatroon gevonden
Het mutsje en knapzakje vind ik minder leuk dus die heb ik weggelaten. De poten heb ik opgevuld waardoor hij niet sterk genoeg is om op zijn poten te staan, dit is voor mij geen probleem.



En zo zit hij voor het raam te wachten op de baby.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...