Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

zondag 5 november 2017

Boris de Hond

Ik vind de patronen van Stip & haak erg leuk. dit keer koos ik voor en wat groter project Boris de knuffelhond.
Ik had nog 2 bolletjes Pingouin Esterel in de kleur licht bruin en besloot toen dat ik de kleuren van het voorbeeld ging aanhouden. Het gebeurd niet vaak dat ik netjes de kleuren van het voorbeeld aanhoud maar dit keer wel. 

Of toch een kleine aanpassing, in het patroon worden de oren met fluffy garen gehaakt ik had dit niet en voelde er niet veel voor om dit speciaal te kopen. Dus koos ik voor donker bruin het hier gebruikte ik bijna 1 bolltje voor ik had niet gedacht dat er zoveel in zou gaan maar het zijn ook best grote oren.
Niet als je het originele patroon aanhoud maar dan worden ze erg klein (omdat ik ander garen gebruikte) via de facebookgroep van Stip&haak kreeg ik het patroontje voor deze mooie bijpassende oren.
Boris was meteen vriendjes met het Nijlpaard



Gehaakt met Pingouin Esterel en nog wat andere restjes op naald 2,5 mm
Het koop patroon vind je hier

En heb je geen zin om te haken de hond is ook te koop bij Biekado op Etsy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...