Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

vrijdag 3 februari 2017

Gefeliciteerd ^ kaartjes met haakwerkjes

Voor speciale gelegenheden maak ik kaartjes met daarbij kleine haakwerkjes. Je hebt het in 1 of 2 avonden gemaakt, het ziet er erg leuk uit en het is een keer iets anders.
Hieronder een paar voorbeelden;

Voor een huwelijk een vrolijke slinger met hartjes en bloemen.

In mijn eerdere blog de link naar het hartje Voedingsketting / speelketting


Het patroon van de bloemen heb ik helaas niet gepind (op pintrest) du die ben ik even kwijt maar als je zelf zoekt vind je genoeg voorbeelden.
Als felicitatie voor een geboorte haakte ik deze visjes, waar ik daara de naam op borduurde..avi (de eerste letter kunnen jullie raden)

In mijn eerdere blog Box speeltje zee ^ haken vind je de link naar het patroon van de visjes

Update/ aanvulling  juni 2017
Een slinger met vlaggetjes past overal bij, je kan ze zo klein of groot haken als je zelf wilt.
Vlaggetjes haken













Voor een lief klein achternichtje haakte ik dit vlindertje met een klein rammeltje erin. Hier heeft ze veel meer aan dan een kaartje.. wel 2 postzegels nodig gehad maar dat maakt niet uit.
Patroon vlindertje



Ook deze ster past makkelijk door de brievenbus. Ster haken














En voor een 'ouwe taart' van 50 een Cupcake

                               

Om iemand veel geluk te wensen een klavertje vier. 
                                                Patroon klavertje vier

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke patroontjes allemaal. Bedankt voor het delen van je verzameling. De cupcake ga ik binnenkort maken. Erg leuk op een kaart.
    Groet, Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je reactie! Het zijn allemaal van die leuke kleine dingen die je graag wil haken maar soms niet echt een bestemming voor hebt maar voor een kartje perfect zijn!

      Groet, Dii

      Verwijderen

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...