Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

donderdag 8 februari 2018

Lila snuf

Er staan veel projecten op mijn wishlist ^ to hook lijstje, deze veranderen regelmatig en er komt ook steeds iets bij.
Als ik dan katoen ga bestellen dan zoek ik daar mooie kleurtjes bij uit. En in de helft van de gevallen word het dan weer gebruikt voor een ander patroontje.
 
Maar wat ik van plan was met deze lila kleur kan ik me niet meer herinneren .. :S ..
Het is een mooie kleur maar wel erg ' uitgesproken'
ik koos ervoor om nog een keer snuff konijn te haken een patroon stip & haak

Gehaakt met Drops Muskat in de kleur o4 Lilac en 3mm naald.
 
Bij knuffels gebruik ik liever geen veiligheidsoogjes, tja ze heten dan wel veiligheidsoogjes en mijn kinderen is het nog nooit gelukt maar ik ben toch bang dat ze los kunnen raken.
Rammelaars ed. liggen in de box dus daar heb je toezicht maar knuffels gaan vaker mee naar bed en juist als de kinderen heel stil zijn kunnen ze erg druk bezig zijn / of slapen.
 


Dit leuke konijn is te koop via BieKado on Etsy, ook bied ik de mogelijkheid om hem nog persoonlijker te maken door er een naam op te borduren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...