Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

donderdag 15 maart 2018

Rammelaar ^ leeuw

Nadat ik de neushoorn haakte moest ik ook de leeuw proberen van amigurumi today en dan weer op een ring als rammelaar.
Gehaakt met SMC Catania 208 welke ik eerder gebruikte voor mijn Giraffe, Phildar Phil coton 3 cacao en een restje wit. Naald 2,5mm
Ik gebruikte geen veiligheidsoogjes en daar was ik ook erg blij mee want de plek waar de oogjes eigenlijk hoorde vond ik niet mooi staan.
Ik stopte een rammelkraal in het hoofdje en zetten hem op een houten ring 70mm en zo heb ik er nog een leuke rammelaar bij. 

Bij de manen wat het even opletten, wat ik niet deed waardoor ik het een paar keer heb moeten uithalen. Maar uiteindelijk is het gelukt en ziet het er super schattig uit.
Ook deze rammelaar vind ik weer super leuk geworden en is te koop via BieKado op Etsy (klik)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...