Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

zaterdag 3 juni 2017

In de wolken ^ wagenspanner

Ik vind het erg leuk om te haken maar ik haak sneller als dat vrienden en bekenden baby's maken vandaar dat jullie soms al onder een bericht zien staan.. geen zin om te haken ook te koop via de facebookshop..

Ik blijf het haken als hobby zien en hoef er ook niet rijk van te worden maar met de extra inkomsten kan ik mooi nieuw garen en dure haaknaalden aanschaffen.

Mijn Boho wagenspanner is een populair bericht.
Deze bestaat uit een tipi, wolkje en cactus. Ik wil ze ook nog eens maken met 3 van dezelfde en ben gestart met een wagenspanner van wolkjes.

Het patroon van het wolkje is gratis te vinden bij Crouhets4U

Er kwamen wat projecten tussendoor waardoor ik even was vergeten dat ik de 2 blauwe wolkjes al had gehaakt zo had ik opeens 5 wolkjes. En daarom zijn het meteen 2 wagenspanners geworden.

Geen zin om te haken, deze wagenspanner zijn nu ook te koop




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...