Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

woensdag 7 juni 2017

Teckeltje Sam

Weer een patroon van Stip & haak nu die van Teckeltje Sam
Je vind deze op de site van Stip & Haak bij de gratis patronen

Hij is echt super schattig geworden alleen voor mij niet voor herhaling vatbaar. Te veel in elkaar naaien en dat is niet mijn favoriete onderdeel. Zeker omdat ik het een paar keer op nieuw moest doen allen pootjes netjes op een rij en het staartje in het midden. Pfft.. volgende keer iets makelijkers.

Eerder haakte ik met de patronen van Stip & Haak al; Rammelaar BramSnuf Konijn en Rendiertje Rex








Gehaakt met Drops safran kleur 03  en naald 2,5mm

Meer weten over welke materialen ik graag gebruik en waar ze te koop zijn vind je bij Mijn shop tips






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...