Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

zondag 11 juni 2017

Olifantjes ^ wagenspanner

Deze olifantjes zie je ook overal en ik vind ze super leuk dus haakte ze ook.
Wel met en kleine aanpassing in het patroon om het voor mij makkelijker te maken, zie later in dit berichtje.

Er zijn verschillende patronen te vinden ik gebruikte die van By Ann

Zoals jullie misschien al weten vind ik het heerlijk om te haken maar het in elkaar zetten blijft bij mij toch een werkje waar ik tegenop zie. 
Het fijne aan dit patroon is dat je alleen de oortjes en de oogjes hoeft te naaien.
Maar als je dan niet helemaal goed wakker bent kun je dit krijgen; 
(oortje aan zijn kont i.p.v. aan zijn koppie)
En toen kwam ik op het idee om het oortje met het haakwerkje mee te haken zodat ik nog minder hoef te naaien, scheelt ooknog het wegwerken van de draadjes en het oortje zit zeker goed vast.
Dit heb ik op de volgende manier gedaan;


Dit olifantje is ook erg leuk als bijtring, weten hoe je hem aan de ring kan bevestigen?
LUOVA TYTTÖ legt het uit.


Vind je ze leuk en heb je geen zin om te haken? De wagenspanner en bijtring zijn te koop via de Facebookshop BieKado 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...