Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

donderdag 25 januari 2018

Gehaakte stapeltoren ^ insecten

Ik heb weer zo'n leuk cadeautje mogen haken, dit keer op bestelling.
Het er een die al een tijdje op mijn to hook lijstje stond en nu heb ik hem kunnen afstrepen.
Het is een gratis patroon van lionbrand
Ik heb het voornemen met jullie te delen welk garen ik gebruik maar dit is met verschillende merken door elkaar gemaakt eigenlijk met alles wat ik nog had liggen plus een beetje nieuw. Daarom had ik wel het probleem dat een ring niet over het hoofdje paste en ik het patroon iets heb moeten aanpassen.
Ook zijn het best veel losse onderdelen die aan elkaar genaaid moeten worden en zoals jullie weten is dan niet mijn hobby. Maar het resultaat is zeker de moeite waard.
Ik vind hem echt superleuk en wil hem nogeens haken voor mijn shop
Vind je hem ook zo leuk en wil je hem ook bestellen mail dan naar biekado@hotmail.com
Of ga zelf aan de slag met het patroon (link staat hierboven in de tekst)


2 opmerkingen:

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...