Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

maandag 29 januari 2018

Wagenspanner vosjes ^-^ eigen ontwerp

Ik loop al een tijdje met het idee van een wagenspanner met vosjes, gewoon omdat vosjes zo leuk zijn als knuffel. In de natuur zijn ze iets minder vriendelijk voor kleine diertjes.
Het idee werd werkelijkheid en nu heb ik het patroon ook uitgewerkt, zijn ze niet leuk?
*** pattern in NL & EN available by BieKado on Etsy*****

Het patroon is te koop via BieKado op Etsy (klik)
Een vrij makkelijk patroon wat en ook lekker snel klaar, niet te veel vastnaaien want dat is niet mijn grootste hobby.

In dit voorbeeld gebruikte ik  het volgende garen:Phildar Phil Coton 3:  67 noir, 49 craie, 74 silver,73 gold, 99 amande en haaknaald 2,5mm

Benodigdheden voor een wagenspanner:
6 kralen van 14mm, 2 kralen van 18m omhaakt met katoen, 2 houten clips, satijnkoord 2 rammeldoosjes. Als je alle hoofdjes in 1 kleur wil uitvoeren heb je aan 1 bolletje van 50gr. Katoen voldoende.

En omdat ik nu het speenkoord heb toegevoegd aan mijn assortiment bij Etsy, haakte ik ook een mini vosje voor aan een speenkoord. Deze zit gratis bij het patroon van de vosjes.

2 opmerkingen:

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...