Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

zaterdag 21 januari 2017

Pannenlappen voor mijn keukenprins ^ Ster


Eerder heb ik laten weten dat ik fan ben van de blog van Angela, hier staan ook super mooie dekens op met sterren en hartjes. Een deken heb ik nu niet echt nodig en vind ik ook een te groot project. Maar toch wilde ik een blok proberen.  Patroon Ster



Ik heb voor de sterren gekozen, hier heb ik er 2 van gemaakt  dit zijn nu pannenlappen voor mijn eigen ster in de keuken. Omdat ik het dikkere katoen van de zeeman heb gebruikt werken ze ook uitstekend een warme ovenschaal is geen probleem.


Rondom het patroon heb ik nog 2 rijen stokjes gehaakt zodat ze iets groter zijn. Je kan er ook een lusje aan haken maar omdat ik geen haakje in mijn keuken heb om ze aan te hangen is dit voor ons overbodig.

(en voordat ik de foto heb gemaakt zijn ze al een aantal keren gebruikt en gewassen)

2 opmerkingen:

  1. Mooi zijn ze en wat een goed idee om er pannenlappen van te maken. Zelf heb ik 'bobbels' haken ook pas ontdekt en vind het super leuk, dit patroon staat ook nog op mijn lijstje :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...