Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

dinsdag 24 januari 2017

Sloffen voor mezelf





Ik heb al best veel gehaakt maar nog niet iets voor mezelf maar waarom eigenlijk niet.

Kleding vind ik nog te spannend, gaat het wel passen en ziet het er dan ook echt mooi uit? En als dit niet zo is, dan is al het werk voor niets geweest
Maar een paar nieuwe sloffen durf ik wel aan, dit is niet zoveel werk en na 1st. weet je al wel of het een succes gaat worden.



Ik had nog wat restjes dikker katoen van de zeeman en deze heb ik mooi kunnen opwerken, dit is de reden van de verschillende kleuren en het ziet er nog leuk uit ook.

 Tussendoor heb ik de sloffen steeds gepast en zo ben ik tot de juiste mat gekomen, ze zitten lekker en zijn warm.

1 opmerking:

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...