Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

donderdag 7 december 2017

Star ball

Een tijdje geleden haakte ik voor mijn zoontje al een puzzle bal en ik zal eerlijk zijn hij is gek op ballen maar met deze bal heeft hij dan weer niet veel gespeeld.

Omdat alle kinderen verschillend zijn heb ik toch nog een bal gehaakt om cadeau te doen. Dit keer de Star ball met het gratis patroon van look at what i made.
Ik dacht dat het best veel werk was maar eigenlijk schiet het best snel op al die puntjes haken, ook het aan elkaar haken ging best snel.
Ik ben alleen wel weer veel tijd kwijt geweest met het kiezen van de kleuren en welke kleurcombinatie's ik zal gaan maken. Maar dat is vaker mijn probleem.

Ik wist gelukkig nog hoe je dan van de 3 delen de bal in elkaar puzzeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...