Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

zaterdag 16 december 2017

Red nose bijtring

Het lijk wel een paar werken geleden dat ik dit berichtje poste, wat gaat de tijd snel. Nu is meneertje in de fase dat hij overal zijn tanden/tandvlees in wil zetten. Ook is er al een wit puntje te zien dus er zullen wel tandjes aankomen, gelukkig heeft hij er verder nog niet veel last van. 
Tijd voor een mooie bijtring en al vind ik deze super simpele bijtringen nog steeds erg leuk, toch wilde ik iets anders. En omdat het bijna kerst is heb ik me daardoor laten inspireren.

Bovenstaand het definitieve ontwerp, deze heb ik uitgewerkt en krijg je gratis bij aankoop van een haakpatroon bij BieKado on Etsy


Het was even zoeken want ik begon met onderstaande versie.. mijn zoontje heeft deze al wel goedgekeurd ;) 
Maar ik vond het gewei wat groot en miste toch het rode neusje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...