Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

zaterdag 30 december 2017

Kersthangers ^ AdventsCALender

Toen ik de AdventsCALender  van wolplein zag werd ik meteen enthousiast. Het leek mij zo leuk elke dag een ander patroontje en ik heb inmiddels een mooie voorraad katoen dus dat zal wel goed komen.
Maar zoals het meestal bij mij gaat kom ik nog veel meer leuke ideeën tegen die ik ook allemaal wil haken. En daarbij vind ik het haken altijd super leuk om te doen en dat lukt ook wel in een dag maar het in elkaar zetten blijft bij mij nogal eens liggen. Dus heb ik al snel besloten dat ik niet alles uit de CAL ga haken maar wel een paar. En nog een deel van mijn to Hook lijstje die altijd goed gevuld staat met veel ideeën.

Hieronder een aantal links waar je de patroontjes kunt vinden
AdventsCALender van Wolplein : champagnefles, sokje, paddestoel
Het kerstboompje is van Anabelia handmade
Hoe je het zuurstokje maakt wordt uitgelegd op YouTube
Het patroontje van het rendiertje is voor mijn eigen plekkie vertaald
Het blauwe kransje is van Gittepetit
Het groene kransje is van de haakbrigade
Misschien ben ik nog een link vergeten, zie je er nog iets tussen staan wat je erg graag wil haken maar kan je het patroon niet vinden laat dan een reactie achter dan kijk ik wat ik voor je kan doen.

ps. ik weet het kerst is al voorbij maar ik ben niet altijd even snel met het uitwerken en publiceren van mijn berichtjes, daarbij had  ik nog de hoop dat er een paar bij zouden komen maar dat is niet meer gebeurd.
nog wel een leuke foto van mijn hangers in de boom:



2 opmerkingen:

  1. Zo mooi, al die kleine haakseltjes!
    Benieuwd naar wat 2018 nog meer brengt hier op je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je... er zijn nog veel plannen en er komen er tussendoor ooknog bij dus ik ben zelf ook benieuwd. Ik blijf jou ook volgen want je maakt ook mooie dingen al heb ik zelf meestal niet het geduld om om een deken of sjaal te haken.

      Verwijderen

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...