Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

dinsdag 19 december 2017

Kerstfigurtjes van Dendennis

Op de site van Dendennis zijn een aantal gratis patroontjes te vinden, ook zit er een hele leuke serie kerstfiguurtjes bij . Ik haakte deze 2, de patronen vind je hier
Zoals jullie weten heb ik 2 kinderen en die groeien best hard. Ik heb een leuk initiatief gevonden om onderling 2e hands kleertjes te ruilen. Je ruilt niet een op een maar via de site waardoor het je een kleine maat voor een grotere kan ruilen. Hoe het precies werkt kun je lezen op de site van krijgdekleertjes. Super leuk en handig, ook voor volwassenen mag je spullen aanbieden/ruilen. Zo heb ik iemand blij kunnen maken met een aantal miskopen voor mijzelf.
Je kan je kledingpakket opsturen of ophalen en zo heb ik laatst een pakketje 'nieuwe' kleertjes kunnen ophalen. Als bedankje (hoeft niet, maar vind ik leuk voor de kerst) haakte ik deze 2.
Een kleine greep uit wat ik nog kan missen;
een stel kookboeken ..klik hier
Leuke pumps met sleehak .. klik hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...